Ravnateljica

Terezija Štrljić 

mag. prim. educ.

Tel: 099 489 51 28

E-mail: tstrljic@gmail.com

Radno vrijeme: 07:00 – 15:00

Radno vrijeme sa strankama: 10:00 – 13:00

 

Riječ ravnateljice

Osobna mi je motivacija djelovati inspirativno i poticajno na djelatnike, učenike i roditelje kao dionike odgojno-obrazovnog procesa, te stvoriti poticajno radno okruženje prvenstveno usmjereno na učenike. Želim podržati svakog djelatnika i učenika  da svojim radom, znanjem, kreativnošću i voljom pridonose unaprjeđenju naše škole i lokalne zajednice.

Moj moto glasi: 

„Istina je. Ono što mi radimo samo je kap u oceanu.

 No bez našega rada ocean bi bio siromašniji za tu kap“ ( Majka Tereza )

Kultura se škole odnosi na stil života, ponašanja i djelovanja u njoj, pri čemu je izražen utjecaj okoline i tradicija same škole. Naša Škola ima pozitivnu školsku kulturu koju čine prije svega ljudi koji u njoj rade i njihovi postupci. Planiranim ciljevima, misijom i vizijom, želim školi dati prepoznatljivost, različitost od ostalih škola u skladu sa specifičnostima. Škola je  prepoznatljiva po događajima i manifestacijama koja njeguju tradiciju i običaje našega sela i zavičaja kao i odličnoj suradnji s lokalnom zajednicom.

Jedina smo škola u Brodsko – posavskoj županiji u kojoj se provodi Eksperimentalni program „Osnovna škola kao cjelodnevna škola – Uravnotežen, pravedan, učinkovit i održiv sustav odgoja i obrazovanja“ . Želim da u ovim vremenima promjena u odgojno – obrazovnom procesu napravimo zaokret od tradicionalnog prenošenja znanja i spoznaja prema razvoju specifičnih znanja, vještina i kompetencija kod učenika koja će im omogućiti život i rad u suvremenom društvu. Iako važno, uređenje prostora ne određuje kulturu neke škole. Pozitivnu kulturu škole čine prije svega ljudi koji ovdje rade i njihovi postupci. Prijateljsko i opušteno najčešći su izrazi kojima netko opisuje ozračje u našoj školi. Međusobno poštivanje i povjerenje, suradnja i podrška, dobri međuljudski odnosi i kvalitetan timski rad osnovni su preduvjeti za postizanje uspjeha. Čast mi je i zadovoljstvo biti dijelom našeg kolektiva i ponosna sam što je naša škola mjesto u kojem mladi ljudi žele raditi, a bivši učenici i djelatnici se rado sjećaju vremena provedenog u školi. Odgoj i obrazovanje trebaju pridonijeti izgradnji osobnog, kulturnog i nacionalnog identiteta pojedinca. To se postiže uz snažnije povezivanje lokalnih, ali i nacionalnih institucija u kulturi i sportu te volonterskim radom.

Jedna od bitnih odrednica pedagoški djelotvorne škole je razvijena suradnja s roditeljima. Ne želim da uloga  škole bude dominantna. Razvijam partnerske odnose naglašavajući važnost suradnje učitelja i roditelja u obrazovanju i socijalizaciji djece, poštivanje kulturalnih razlika te stvaranje pozitivne klime za učenje. Kroz svoj rad prepoznala sam da je od velike važnosti sudjelovanje roditelja u radu škole. Kvalitetna suradnja škole i roditelja omogućava kontinuirano praćenje rada i razvoja učenika, pronalazak uzroka eventualnih teškoća, ukazivanje na propuste i poticanje normalnog tijeka razvoja.

Skip to content